Vill ni köpa björknäver av mig?

Hej!
Jag såg att ni säljer björknäver här på er hemsida. Jag har en massa björkar som jag håller på att ta hand om och skulle gärna sälja till er näver i stora ark om ni är intresserade. Är ungefär 15 m3 björkar i stocklängder jag har att ta av så kan leverera en hel del. Kan skicka bilder om ni vill se kvalitén på arken.

Mvh Felix

Kommentarer

  • Hej
    Det är möjligt att vi vill köpa, det beror på hur tillgången är. Ring Håkan som är inköpare, på tel 0511-26765.
    Mvh
    Marianne

    Marianne Kommunikatör