Hur monterar man säkerhetsögon?

Hur monterar man säkerhetsögonen? Brickan går inte att få på. Jag har till och med provat att värma upp brickan för att den ska expandera och eventuellt bli lättare att få på. Behöver man ett verktyg?

Kommentarer

  • Det skall bara vara att trycka på brickan på säkerhetsögats  pinne. Det skall gå trögt och du skall köra in pinnen där brickan buktar inåt/nedåt. Om det inte fungerar ändå kan det vara något galet med just ditt exemplar. Ring kundtjänst 0511-26767, så kan de hjälpa dig, så du får en ny förpackning att testa.
    Madeleine Kreatör