Har ni veke till oljelampa?

Hej
Har ni rundveke till oljelampa i 4mm , 5mm , 6mm?

Kommentarer

  • Vi har oljelampsveke i 4 mm tjocklek. Vi har även en utomhusveke som är 6 mm, denna passar till marschall-tillverkning.
    Madeleine Kreatör
  • Jag behöver en insats till en utomhusoljelampa.
    Anette
  • Hej
    Vi har vekhållare 8596, den passar dock bara till veke 4 mm 4500- som främst är för inomhusbruk. Till veke 4501- som är för utomhusbruk, har vi tyvärr ingen hållare.
    Marianne Kommunikatör
  • Har köpt en oljelampa i glas medium och behöver fler vekar. Kan inte mäta storlek på veken. Men är det standard med 4 mm.
    Marianne Kempe
  • Det finns ingen standardtjocklek på oljelampsveke. Det finns platta och runda i flera olika bredder och tjocklekar på marknaden. Den vi har är 4 mm i diameter och passar denna vekhållare. Kan du möjligen mäta hålet i vekhållaren på din oljelampa, så kan det bli en vägledning för dig?
    Madeleine Kreatör