Finns det rund smyckestråd 2mm i flera färger?

Hej.

Jag knyter bönerep i er svarta tråd men skulle gärna vilja använda även andra färger. Har tidigare lyckats få tag på bland annat lila, mörkt grön och mörkröd tråd på nätet, så jag vet att det finns på marknaden. Eftersom jag använt er svarta tråd i många år så vet jag att den är den bästa jag lyckats få tag på och undrar därför om ni kan få fram även andra färger av samma goda kvalitet?

Vänligen

Anders B Weiborn

Kommentarer

  • Är det detta smyckesband du är intresserad av i andra färger?
    Madeleine Kreatör
  • Ja det är det.
  • Då skall jag kontakta inköparen av denna produkt, jag återkommer till dig med svar så fort som möjligt.
    Madeleine Kreatör
  • Hej Anders. Tyvärr har vi inte de smyckesbanden i andra färger. Leverantören har bara dessa färger i sitt sortiment.
    Peter VD