Rottingväv i butik i Sthlm?

hej, undrar om ni har rottingväv 70 cm inne i butiken i Sthlm city?

Kommentarer

  • Hej
    Tyvärr är rottingväven helt slut i lager. Den beräknas inkomma i mitten av Augusti.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej!
    Gäller detta både rottingen som är 60 cm och 75 cm bred?
    Mvh
    Robin
  • Hej
    60 cm rottinväv finns i distanshandels lagret och kan beställas i webbshoppen, om den finns i butik kan du se genom att gå in på produkten och välja vilken butik du vill besöka.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Tack för snabbt svar Marianne! Jag har läst lite om hur man kan måla rottingen (ska göra ett elementskydd), men blev lite osäker på om det skulle fungera att spraymåla det först och sedan blötlägga och montera. Eller om man bör måla efter att det har blötlagts och monterats? Vet du?

  • Hej
    Det är en fråga för våra kreatörer men de är på semester. Jag tror dock att det är bättre att blöta och montera först och måla efter det har torkat riktigt ordentligt.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör