Vilken färg och kvalité har rottingväven?

Undrar om kvalite och färg på rottingen

Kommentarer

  • Hej
    Rottingväven är av god kvalité och naturfärgad, helt obehandlad.

    Marianne Kommunikatör
  • Min fråga kom inte med tror jag😊 jag undrar om rottingväven hos er alltid har samma färg eller om det kan skilja på olika rullar? Jag köpte en från er och sen en från specialbeslag men dom var olika färg,den från er var mera gul! Kan den andra mörkna med tiden? Är äkta rottingväv båda två!
  • Vi kan troligen inte garantera att färgen på rottingväven alltid är den samma. Men precis som annat obehandlat trämaterial gulnar det lite med tiden. Man kan dock ytbehandla den om man vill. Sök här på forumet på rotting så hittar du svar på flera frågor om rottingväv.
    Marianne Kommunikatör