Rottingväv 60 cm

Hej, finns varan i lager eller ej? Då det står att den är i lager, men då man kommer till kassan står det restnoterad? Mvh Malin

Kommentarer

  • Ring 0511-26767, till vår kundtjänst, så får du svar direkt om varan kan levereras.

    Madeleine Kreatör
  • Hej
    Rottingväven är tyvärr slut, den beräknas inkomma den 17/8. Anledningen till att det stod restnoterad när du kom till kassan kan vara att det fanns så lite kvar i lager att någon annan kund han checka ut och boka det som fanns kvar innan dig. Eller också beställde du mer än det som för tillfället fanns i lager. Jag är ledsen för att du inte fick den vara du önskade, vi gör vårt bästa för att få hem rottingen så snabbt som möjligt igen.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör