I hur stora bitar säljs rottingväv?

Tänkte beställa rottingväv och undrar om ni delar upp i mindre bitar eller går det att få 5 meter i ett stycke. Kan även ta mindre bitar om de passar mina mått.

Kommentarer

  • Hej,

    Rottingväven säljs per dm, minsta klipp 5 dm. Den är just nu tillfälligt slut och beräknas inkomma i lager igen i mitten av oktober.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Hej, jag har en relaterad fråga då jag undrar hur en fyller i att jag vill ha exempelvis 3 meter i en bit? Skriver jag då 30 dm och sen kommer det i en stor bit?

    Vänligen,
    Mimmi
    Mimmi Eriksson
  • Hej,
    Helt rätt tänkt. Man beställer per dm och den längd du beställt kommer i ett stycke.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör