Hur beställer jag rottingväv?

Hej!

Väldigt förvirrande vid beställning av rotting. Jag behöver ca 60 cm x 170 cm och undrar hur jag ska lägga min beställning?

Kommentarer

  • Hej
    Rottingväven finns i två bredder, 60 cm bred och 75 cm bred. Priset är per dm, alltså skall du beställa det antal dm du behöver. När du köper 150 dm eller mer är priset lite lägre.
    Tyvärr är dock rottingväven, i båda bredderna slut i lager och beräknas komma åter den 17/8.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör