Kan man beställa en provbit av rotting?

Hej! Jag har köpt matbordsstolar med rottingrygg, trasig och måste bytas. Stolarna är från slutet av 50-talet eller början av 60-talet och i övrigt väl bevarande. Larssons Korgmakeri i Stockholm har informerat mig om att så tunn och mjuk rotting som krävs för att användas till dessa stolar inte går att få tag i i Sverige. Har ni möjlighet att skicka mig ett provstycke? Givetvis betalar jag gärna både för provet och portot!
Med vänlig hälsning
Robert Fröman

Kommentarer

  • Hej
    Det kan vi givetvis göra. Skicka ett mail till order@slojd-detaljer.se eller ring kundtjänst på tel 0511-26767 i morgon, så hjälper de till med det.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör