Hur returnerar jag felköp?
Jag har köpt en förpackning vatten- och färgburkar. Måste ha missförstått produktbeskrivningen, för det var inte alls vad jag trodde. Kan inte använda dessa burkar. Jag vill därför returnera dem. Jag har köpt dem genom mitt företag och har fått faktura via Klarna. Hur gör jag returen och hanterar fakturan?
Följ inlägget
1
följare
1. Rapportera retur i Klarna appen.
2. Fyll i returblankett och lägg i paketet.
3. Skicka paketet till oss till adress:
Slöjd-Detaljer, Box 373, Axvallagatan 10, 53224 Skara
Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se. Samtliga köpevillkor hittar du här.
Skicka ett meddelande till kundtjänst order@slojd-detaljer.se och skicka sedan tillbaka dina varor enligt tidigare så löser vi det.