Hur returnerar jag felköp?

Jag har köpt en förpackning vatten- och färgburkar. Måste ha missförstått produktbeskrivningen, för det var inte alls vad jag trodde. Kan inte använda dessa burkar. Jag vill därför returnera dem. Jag har köpt dem genom mitt företag och har fått faktura via Klarna. Hur gör jag returen och hanterar fakturan?

Kommentarer

  • Hej,
    1. Rapportera retur i Klarna appen.
    2. Fyll i returblankett och lägg i paketet.
    3. Skicka paketet till oss till adress:
    Slöjd-Detaljer, Box 373, Axvallagatan 10, 53224 Skara

    Har du frågor är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se. Samtliga köpevillkor hittar du här.

    Caroline Marknadschef
  • Tack för snabbt svar. Jag kan inte göra retur i Klarna-appen eftersom jag har gjort köpet som mitt företag och har därför fått en faktura via e-post istället. Hur gör jag då?
  • Hej
    Skicka ett meddelande till kundtjänst order@slojd-detaljer.se och skicka sedan tillbaka dina varor enligt tidigare så löser vi det.

    Marianne Kommunikatör