Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur gör jag en reklamation?

Hur gör jag en reklamation hos er?
Frank Gunnarsson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • För att göra en reklamation fyller man i retursedeln som finns i paketet och skickar tillbaka paketet tillsammans med sedel till oss. Har man förlorat retursedeln kan man kontakta oss via kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se för att få en ny.

    Man har alltid 30 dagars ångerrätt från det att man mottagit paketet. Det betyder att man inom tidsramen kan välja att byta varan till en annan vara eller få pengarna tillbaka. Man kan alltid byta varor man köpt via webben i någon av våra butiker och tvärtom. Se även fullständiga köpvillkor.
    • Vid byte till annan vara debiteras ny fraktavgift.
    • Har vi råkat levererat fel antal eller en felaktig vara är vi angelägna om att man meddelar oss snarast möjligt, så att vi kan rätta till felet. Ny vara skickas kostnadsfritt och returfrakten återbetalas. Återsänd varan till oss som "Postorder kundretur" eller efter överenskommelse med oss via biltransport. Varorna får ej skickas som postförskott eller efterkrav. 
    Ibland kan det räcka att vi skickar en reservdel så vi ser gärna att man kontaktar oss innan man returnerar en vara. Om ett ärende hänskjuts till Allmänna reklamationsnämnden följer vi alltid nämndens rekommendation.
    Caroline Hedberg Marknadschef

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.