Hur får jag en fraktsedel?

Hej!

Jag gjorde en beställning av garn och ser nu att jag har beställt fel färg och vill nu skicka tillbaka dessa.
Varken retursedel eller fraktsedel finns med i paketet. Jag ser att jag kan skriva ut en retursedel från er hemsida, men hur får jag en fraktsedel?

kundnummer: 104242045

Mvh, Elin

Kommentarer

  • Hej
    Följesedeln får du digitalt till din mailadress. Returblankett laddar nu ner online på vår webb.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör