Välkommen till Fråga Slöjd-Detaljer!
Här kan du ställa frågor om ditt kreativa projekt och våra produkter. Vi hjälper dig från idé till färdigt resultat och guidar genom skapandets värld. Våra kreatörer och andra kunniga ger dig svar.
Om du har frågor kring ditt köp, vår ehandel eller våra butiker hänvisar vi dig istället att söka svar under Frågor och svar eller kontakta vår kundtjänst direkt på order@slojd-detaljer.se
Hos Slöjd-Detaljer finns allt som behövs för eget skapande! Hos oss kan du hitta material för att tälja och måla till att sticka och pärla. Självklart har vi även en massiv inspirationsdel där du via steg-för-steg guidas genom projektet och enkelt kan handla det du behöver. Med 4 fysiska butiker i Sverige och e-handel i Sverige, Norge, Finland och Danmark - som alltid har öppet, hjälper vi dig förverkliga ditt projekt! Välkommen till vår kreativa värld!
En retursedel ska finnas med i ditt paket. Saknas den kan du skriva ut den här.
Fyll i retursedeln, lägg i paketet och skicka tillbaka ditt paket till:
Slöjd-Detaljer, Box 373, Axvallagatan 10, 53224 Skara
Hos oss har Du har full retur- och bytesrätt inom 30 dagar. När du utnyttjar ångerrätten för en enskild vara betalar vi tillbaka varans köpeskilling, du står för returfrakten. Återbetalning sker inom 14 dagar från den dagen vi mottagit ångermeddelandet eller då du som kund lämnar ett bevis på att varan återsänts, det som sker först.
Fullständiga köpvillkor hittar du här.
Men jag undrar om jag alltså behöver skriva adressen på ett vanligt vitt papper för att klistra över retursedeln som redan finns fastklistrat på paketet?
När du sedan lämnar in paketet och betalar för returfrakten, ber du dom skriva ut en adresslapp med adressen ovan som du själv klistrar fast utanpå paketet.
Vi gör en bedömning när vi fått produkten till oss. Är kvalitén sämre än man kan förvänta sig till priset betalar vi tillbaka frakten annars står kunden för returfrakten.