Hur gör jag en retur?

Jag har inte fått med en retursedel som ska klistras på, hur ska jag då skicka tillbaka varorna?

Kommentarer

  • Hej,
    En retursedel ska finnas med i ditt paket. Saknas den kan du skriva ut den här.

    Fyll i retursedeln, lägg i paketet och skicka tillbaka ditt paket till:
    Slöjd-Detaljer, Box 373, Axvallagatan 10, 53224 Skara

    Hos oss har Du har full retur- och bytesrätt inom 30 dagar. När du utnyttjar ångerrätten för en enskild vara betalar vi tillbaka varans köpeskilling, du står för returfrakten. Återbetalning sker inom 14 dagar från den dagen vi mottagit ångermeddelandet eller då du som kund lämnar ett bevis på att varan återsänts, det som sker först.

    Fullständiga köpvillkor hittar du här.
    Caroline Marknadschef
  • Tack för snabbt svar!

    Men jag undrar om jag alltså behöver skriva adressen på ett vanligt vitt papper för att klistra över retursedeln som redan finns fastklistrat på paketet?
  • Finns en retursedel med paketet är det denna du ska fylla i och sedan lägga i paketet tillsammans med varorna du vill skicka tillbaka.

    När du sedan lämnar in paketet och betalar för returfrakten, ber du dom skriva ut en adresslapp med adressen ovan som du själv klistrar fast utanpå paketet.
    Caroline Marknadschef
  • Hej! Kan man retur en varor hos en närmast butik?
    Elin Vu
  • Absolut! Det går jättebra att göra retur i våra butiker på produkter som är köpt online 👍🏼
    Caroline Marknadschef
  • Jag kommer att skicka tillbaka en vara pga dålig kvalité. Ska jag stå för returfrakten då? Eller kommer den att betalas tillbaka?
    Catharina kukkola
  • Hej,
    Vi gör en bedömning när vi fått produkten till oss. Är kvalitén sämre än man kan förvänta sig till priset betalar vi tillbaka frakten annars står kunden för returfrakten.
    Caroline Marknadschef