Produkten ska finnas i lager men går inte beställa?

Jag har fått mejl om att artikel nummer 4117- 4504  renskinn antikbrunt 4 kvft  nu finns i lager men när jag försöker beställa 3 st. går det inte. Min fråga är finns det eller finns det inte och kommer det att finnas.

Arne

Kommentarer

  • Hej,
    Det verkar tyvärr som det endast finns 1 st av 4517-4104 (jag misstänker att det är detta renskinn du menar, jag kan inte hitta det andra art.nr). Så 1 st går bra att beställa men fler finns ej i lager för tillfället.
    Caroline Marknadschef