Hur registrerar jag mig på webben?

Hur gör man för att registrera sig?

Kommentarer

  • Hej,
    • Klicka på "Registrera dig" längst upp till höger på startsidan.
    • Skriv in uppgifter och klicka på knappen "Registrera dig" längst ner.
    • Följ sedan instruktionerna i mailet som kommer till den e-post man registrerade. Glöm inte titta i skräpposten så mailet inte hamnat där.
    Genom att registrerar sig finns alltid den oavslutade kundkorgen sparad oavsett vilken dator man använder, man kan följa sin order och man kan se tidigare beställningar mm.

    Kan man registrera flera användare på ett kundnummer?
    Ja, det går bra. Den som först registrerat sig blir då administratör för kontot. Registrerar man sig efter administratören så blir man användare och får även ett e-post med inloggningsuppgifter.

    Kan man själv lägga till flera användare?
    Ja. Den redan är registrerad på ett kundnummer kan logga in på webben via sitt konto och via den vägen lägga till nya användare själv.
    • Gå till fliken "Redigera användare"
    • Fyll i den nya användarens e-postadress.
    • Den nya användaren får ett e-post meddelande skickat till sig med en länk för att bekräfta registrering.
    • Därefter får man ytterligare ett e-post meddelande med användaruppgifter.

    Kan man registrera sig på flera kundnummer med samma e-post?
    Ja.
    • Klicka på "Registrera dig" för att skapa ett nytt konto.
    • Skriv in uppgifter och klicka på knappen "Registrera dig" längst ner.
    • När man tryck på knappen "Registrera dig" så får man upp ytterligare fält där man kan fylla i det kundnumret man vill registrera sig på samt lösenordet på den första registreringen.
    Detta för att koppla ihop e-postadressen på flera kundnummer så att man slipper ha fler inloggningsuppgifter. Därefter kommer alltid frågan vilken kund man vill logga in på och man har samma lösenord oavsett vilket kundnummer man vill använda.

    Behöver man hjälp eller har frågor går det självklart bra att kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef