Vilken reflex passar till mitt projekt?

Hej! Av era reflexprodukter, vilken är hårdast? Vill inte ha tejp på baksidan. Alltså, vilken passar bäst om man vill göra ex små nyckelringar? Tack, Vänligen, Eva

Kommentarer

  • Vi har tyvärr ingen reflexväv som är stel, alla är tunna och följsamma. Även alla reflexband som inte är självhäftande är ganska mjuka och följsamma. Kanske att de går att stärka med stärkmedel. Detta har vi inte testat, men det borde fungera om man strök stärkelsen på reflexvävens baksida.
    Madeleine Kreatör