När får ni in produkten i butiken?

Hej, jag är intresserad av ramlist. Det står tillfälligt slut i Malmö. När får ni in det i butik i Malmö?

Kommentarer

  • Hej
    Det är troligen en produkt vi av utrymmes skäl inte har i butiken. Du kan antingen beställa den i webbshopen för avhämtning i butiken i Malmö eller besöka butiken och be att de tar hem den åt dig.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • När får ni in Järbo tovningsull i gult o svart tillbutiken på Triangeln Malmö?
    Åsa
  • Hej Åsa,
    Tovull gult och svart beräknas inkomma till vårt lager i mitten av juni och någon vecka därefter bör det finnas i butiken. Bevaka gärna produkten online så blir du direkt meddelad så fort det finns i lager.
    Caroline Marknadschef