Har ni plan list till inramning?

Hej! Jag vill rama in en pussel. Helst vill jag lima fast ramlist på själva puzzeln för att fixera ramen på bästa sätt. Tyvärr så ser det ut som list ni har ha ingen rak baksida, vilket behövs för ändamålet. Se bilden nedan. Eller missde jag kanke en?

Romina Henritzi

Kommentarer

  • Hej, Romina
    Det du söker brukar kallas för spegellist. Det har vi tyvärr inte för tillfället. Det jag har att erbjuda dig är furulist. Denna finns i flera olika mått, jag skulle rekommendera 15x33. Denna list har ingen profil, utan är helt rektangulär.
    Madeleine Kreatör