Har ni produkter för att göra egna ramar?

Hej, jag tänkte rama in en tavla och undrar om ni även säljer tavelglas?

Kommentarer

  • Du hittar ett tiotal olika ramlister och vi har även superbra bandspännare för perfekta hörn. Tavel-glas har vi tyvärr inte, det brukar den lokale glasmästaren kunna tillhandahålla. Annars kan vi tipsa om akrylplast klar som finns i flera olika storlekar och utföranden.
    Madeleine Kreatör