Vad används denna till?

Hej,
Jag är ganska ny slöjdlärare och hittade denna (se bifogad bild) som är köpt hos er i ett skåp i min slöjdsal som en tidigare slöjdlärare har köpt in. Jag har vänt ut och in på mig själv för att försöka förstå vad den är till för. Då jag tror att jag säkert kommer att få användning av den i min undervisning tänkte jag att jag hör av mig till er få att få reda på svaret. Vad använder jag den till?

Kommentarer

  • Hej
    Det där är en knivfixtur  Den används när man tillverkar knivskaft. Den kommer ni säkert få användning av i slöjden. På produktbilderna kan du se hur den används.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör