Hur loggar jag in på Mina sidor?

Jag kan inte logga in på Mina Sidor. Vad gör jag?

Kommentarer

  • Hej,
    • Klicka på länken "Logga in" längst upp till höger på startsidan
    • Klicka på länken "Glömt lösenord"
    • Fyll i e-postadress.
    • Följ sedan instruktionerna i mailet. Glöm inte titta i skräpposten så mailet inte hamnat där.
    Behöver du ytterligare hjälp kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef
  • Hej!
    Jag kan inte logga in trots att ni skickar nytt lösenord
    /Ralf
  • Hej
    Jag kan inte se att det finns någon Ralf Lundell registrerad hos oss, du måste därför först registrera dig som kund. Följ länken registrera dig och fyll i alla dina uppgifter.
    Om du redan har registrerat dig men ändå inte kan logga in är det enklast att du ringer kundtjänst på tel. 0511-26767 så hjälper de dig.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör