Hur kan jag ge bort presentkort?

Hej! Jag tänker ge ert presentkort som födelsedagspresent till en mycket konstintresserad 14 åring. Jag kollade på hur man gör det och det ser ut att det finns bara som en vanlig produkt, dvs om jag vill ge ett presentkort på 300 kr så blir det hemskickat till henne. Min fråga är om det finns en möjlighet till ett digitalt presentkort via mobilen elle e-post? Mvh Marja

Kommentarer

  • Hej,
    Tyvärr har vi inga digitala presentkort. Dock är inte presentkorten personliga så vi kan skicka det till dig om du vill lämna över det själv istället.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef