Kan jag använda mitt presentkort som inte längre är giltigt?

HejHittade åt ett presentkort jag förlagt men det hade tyvärr gått ut i december 2020. Det var på 400 kr så jag skulle bli överlycklig om det gick att lösa att jag kan använda det nu.Id på presentkortet är e6VKR9MdZb
Mvh Sandra

Kommentarer

  • Hej,
    Jag är ledsen men tyvärr är det inte möjligt att förlänga giltighetstiden på presentkorten.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör