Fungerar era presentkort överallt?

Skulle vilja ge bort ett presentkort, men personen i fråga bor i Norge. Kan jag köpa ett presentkort här i Sverige som hon kan använda genom att beställa från Norge?

Kommentarer

  • Hej,
    Absolut! Det går jättebra 👍🏼 Du hittar presentkorten här.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Hej, laddar man själv hem presentkort som som köpt hos er eller hur fungerar det?
    Hälsningar Britt
  • Hej
    Tyvärr kan man inte ladda hem våra presentkort. Efter att du lagt din beställning levereras ett plastkort med posten. Du kan också köpa dem i någon av våra butiker.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör