Vilken typ av plast är det i sortimentskåpet?

Hej!
Plasten i artikelnummer 1765-0000 vad är det för återvinningsnummer på plasten? Kan jag förvara texrå fimo lera i lådorna utan att plasten och leran äter upp varandra?

Kommentarer

  • Som det står i texten till sortimentsskåpet, så är det kemisk resistent plast i lådorna. Jag vet inte om denna information hjälper dig, om du vill kan jag kolla med vår inköpare på denna artikel nästa vecka, då han är tillbaka efter semester.
    Madeleine Kreatör
  • Tack, men jag är inte säker på vad det betyder tyvärr. Skulle behöva veta denna siffra (bifogad bild) för att kunna veta om jag kan förvara fimolera i lådorna.
  • Här kommer en bild på en låda ur sortimentskåpet, hoppas att detta hjälper dig;

    Madeleine Kreatör