Vad ska jag använda för Ping-ponggummi?

https://www.slojd-detaljer.se/sortiment/barn-ungdom/pyssel/dekorgummi-sjalvhaftande-5115

Hej jag undrar hur tjocka arken är? (se länk) tänkte göra ping-pongrack med eleverna och undrar om detta kunde vara ett passande material.

Vänligen Ulf

Kommentarer

  • Hej!

    Jag tror inte det håller att använda detta materialet till ping-pong racket, det är mera till för pysselaktiviteter. VI har dock racketgummi 1718 detta säljer vi ofta till skolor där eleverna tillverkar egna racket, det är perfekt för ändamålet. Lämpligt lim och även kanttejp hittar du under artikeln bland relaterade produkter.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör