Hur får jag pengar tillbaka efter min retur?

Hur får jag tillbaka pengarna för de varor jag har returnerat?

Kommentarer

  • Hej,
    Vid utnyttjande av ångerrätten och betalning med kort eller direkt banköverföring sker återbetalning via Klarnas kundtjänstavdelning inom några bankdagar. Vid betalning mot faktura så makuleras den hos Klarna. Ett meddelande kommer från Klarna när uppdatering av fakturan är gjord.

    Vid ytterligare frågor är man alltid välkommen att kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se.
    Caroline Marknadschef