Peddigrotting i större dimension?

Söker Pedigrotting 8 mm men det tycks svårt med dimensioner 7 eller 8 mm. Vad säger ni om det?
Behovet är av mindre omfattning, bara för att renovera ryggpartier till 4 stolar.

mvh
Arne

Kommentarer

  • Hej Arne,
    Dessvärre är 7 och 8 mm inget vi har i vårt sortiment eller har möjlighet att ta in. Vi har aldrig haft grövre än 5 mm och är lite tveksamma till om det finns Peddigrotting i den grovleken.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline Hedberg
    Caroline Marknadschef
  • Det är min förmodan att det rör sig om denna typ av rotting men stolarna är å andra sidan c:a 100 år gamla.
    Jag tror att jag får använda mig av 5 mm rotting och kompensera de 2,5 mm som fattas med att kitta lite runtom.

    -Kan jag få köpa 13 meter av er eller har ni annat förslag?

    mvh

    Arne
  • Ok, det låter som det då går att få till bra ändå! Då håller jag tummarna för att det funkar bra.
    Vi säljer Peddigrottning Ø 5 mm på rulle om ca 45 m/rulle á ca 500 g.
    Caroline Marknadschef
  • Jag beställer 1 rulle om 45 mtr att sändas till en av era butiker i Sthlm där jag hämtar och betalar.

    mvh

    Arne Hörnsten
  • Hej,
    Tyvärr är Peddigrottning Ø 5 mm tillfälligt slut i Stockholmsbutiken. Enklast är om du lägger en beställning på webben och i kassan väljer Hämtas i butik. Då får du ett sms så fort det finns att hämta i butiken.
    Caroline Marknadschef