Har ni levererat min order?

Jag har beställt varor hos er. Eftersom jag inte har fått varken orderbekräftelse eller besked om att varorna är skickade undrar jag om beställningen  har "kommit  bort" i er hantering?

Kommentarer

  • Hej,
    För att kontrollera behöver jag veta något mer än bara ditt namn. Detta är ett öppetforum så du behöver inte uppge hela din adress, det räcker med stad och vad du beställt - några artiklar räcker om det är många. Om du inte vill uppge det här får du vända dig till kundtjänst på order@slojd-detaljer.se så svarar de dig på måndag.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör