Vad händer när en vara är tillfälligt slut?

Var händer med en vara som är tillfälligt slut. Måste jag beställa igen eller för jag leverans automatiskt

Kommentarer

  • Om produkten har ett värde under 150:- måste den beställas igen.

    Produkter som är tillfälligt slut i lager och har ett värde över 150:- sänds när de kommer in i lager igen om produkten inkommer inom rimlig tid från beställningsdagen. Din order leveransbevakas åt dig och sänds senare utan fraktavgift. Om du önskar kan du avbeställa eller komplettera din restorder.

    Vi hjälper alltid till vid frågor via kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef