Order

Hej.
Den 13/8 beställde jag rottingväv som jag fortfarande inte fått. Betyder det att jag måste beställa på nytt nu då det gått snart 1månad ?
Med vänlig hälsning, Sandra Hellman

Kommentarer

  • Hej
    Vi är ledsna att det blev så lång leveranstid på rottingväven. Enligt det senaste beskedet från vår leverantör skall den vara hos oss på Fredag. Ring gärna kundtjänst på tel 0511-26767 eller mail order@slojd-detaljer.se och kolla om din order ligger kvar hos oss.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • vad är det jag beställt för kr 139,80
  • Hej
    Ring kundtjänst på tel 0511-26767 så hjälper de dig att kolla det.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör