Har ni öljetter från Rapid?

Jag har fått leverans av öljetter Art.nr. 9182-6475, 75-pack. Dessa var dock inte helt lika de jag tidigare beställt av märket Rapid, se bifogad bild. De jag fick nu gjorde hål i duken som de ska sitta i, stor skillnad. Har ni Rapid 25-pack? Hittade inte på hemsidan nu.
Ingrid Bodén

Kommentarer

  • Hej, Ingrid
    Vi har inga öljetter från Rapid och som jag kommer ihåg det har vi aldrig haft det i vårt sortiment, dessa måste du fått tag på någon annanstans. Öljetten 9182 skall sättas fast med hjälp av öljettången och ett verktyg till denna.

    Madeleine Kreatör