Vilken tjocklek har tråden på Nyckelring 17/20?

Hej,

Jag undrar om ni skulle kunna skicka en bild från sidan på denna nyckelring? Jag vill se hur den ser ut där det endast är "ett lager tråd". Är tjockleken på tråden 1,5 mm eller är den något tunnare? Jag skulle behöva en tunnare variant.

Kommentarer

  • Här ser du nyckelringen från sidan. Som du ser så är de inte helt runda, utan ligger nästan lite plant mot varandra. Där de ligger dubbelt, så bygger de inte mer är 2,2 mm. Stället där det bara är en "tråd" bygger ca 1,2 mm och som du ser på bilden är den vriden där.
    Madeleine Kreatör