Hur blir man återförsäljare?

Hejsan
Jag driver Skapoteket i  Västerås. Jag har bla kreativa event med både barn och vuxna. Jag använder mig av mycket olika material.
Hur funkar det kan jag handla till inköps pris som företagare eller kan jag bara handla till ordinarie pris som vanlig kund hos er?

Mvh Monica Forsberg

Kommentarer

  • Hej Monica,
    Du är varmt välkommen att kontakta Annelie på annelie.svedenqvist@slojd-detaljer.se så berättar hon mer om vad det innebär att vara återförsäljare hos oss.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef