Finns Night light 1050-5015 självlysande färg i olika kulörer?

Finns den i olika kulörer el. den kan blandas med andra kulörer som blir självlysande?

Kommentarer

  • Hej
    1050 finns tyvärr bara i en kulör och den går inte att blanda för att få en annan kulör. Men vi har även två andra varianter av självlysande färg. 7181 är vit i ljus och blå, grön eller aqua i mörker. 7187 den finns i färgerna gul, blå, grön och rosa både i ljus och mörker.

    Marianne Kommunikatör