Hur stora är näverarken?

Jag behöver näver till ett konstprojekt som ska täcka 80*40. Funkar det med flätnäver som ni säljer? Är det mindre bitar och remsor ni säljer eller är det hyfsat stora ark?

Kommentarer

  • Hej Ann,
    Eftersom Flätningsnäver är ett naturmaterial så varierar storleken på bitarna en del. Just nu har vi en bit som är 80x43, annars är bitarna något mindre. Om du skriver att du önskar en bit i denna storlek i kassans meddelanderuta till kundtjänst så ska vi försöka ordna så du kan få den biten eller en så stor bit som möjligt.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef