När får jag tillbaka pengarna vid borttagen order?

Ni har sänt mig ett meddelande om borttagen order. Betalar ni tillbaka pengarna?

Kommentarer

  • Hej,
    Om du har betalt med kort eller gjort en direkt banköverföring sker återbetalning via Klarnas kundtjänstavdelning inom några bankdagar. Har du valt att handla mot faktura så makuleras den hos Klarna. Du får ett meddelande från Klarna när uppdatering av fakturan är gjord.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef