När får jag mitt brev med varor?

Hej. Mitt paket ska vara skickat som brev till mig. När får jag det?

Kommentarer

  • Hej,
    När din order packats hos oss får du ett leveransmail med en spårningslänk. Via länken kan du följa ditt paket hela vägen till dig.
    Varor som sänds som varubrev delas ut direkt i din brevlåda. Är brevet skrymmande körs brevet istället till närmaste utlämningsställe.

    Har du fler frågor kring din order kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se.
    Caroline Marknadschef