Har ni visare för moraklocka?

Min morfar byggde moraklockor. Nu har visarna trillat av . O vi undrar om man kan köpa det för sig ? Hittar inte skruven heller .Min mamma vill så gärna få igång den igen av förståeliga skäl .Visarna var guldfärgade eller åt det hållet  mvh Ann
Ann Linnander

Kommentarer

  • Hej,
    Du hittar vårt sortiment av Urverk, visare & instrument här. Kika där om något liknar det som finns idag. Har du fler frågor hjälper vi dig gärna antingen här i forumet eller direkt via vår kundtjänst.

    /Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Tack så mycket för snabbt svar . Ingår skruv eller att man kan köpa som passar? Jag ska skicka vidare till min mor . MVH Ann
    Ann Linnander
  • Skruv brukar höra till själva urverket så till våra urverk följer skruv med men till visarna finns det inga skruvar med.
    Caroline Marknadschef