Vart hittar jag momsunderlag?

Hej på fakturan från er via klarna är inte momsen specificerad?
Varför och hur löser ni det?
Mvh Torsten

Kommentarer

  • Hej,
    Du får ett mail från oss när order är lagt med en orderbekräftelse, där är moms specificerad.
    Caroline Marknadschef
  • Hej!
    Finns det en möjlighet att få ny orderbekräftelse för de beställningar som man gjort under 2021 för att kunna få med momsen. Jag tänkte aldrig på att Klarna inte tar med momsen på fakturorna. Dåligt av mig och sämre av Dom.
    Mvh Helena
    Helena Mattsson/HeMa Design
  • Hej Helena,
    Kontakta kundtjänst på order@slojd-detaljer.se eller 0511-26767 så hjälper dom dig med detta.
    /Caroline

    Caroline Marknadschef
  • Hej, jag är privatperson men skulle vilja se momsen på min faktura. Är det möjligt att få ett sådan underlag?
    Helena Olander
  • Hej,
    Tyvärr kan man inte få med momsen på Klarnafakturan men den finns med på din orderbekräftelsen samt i leveransbekräftelsen som du fått via mail från oss. Saknar du något eller har fler frågor kontakta gärna kundtjänst så hjälper dom dig.
    Caroline Marknadschef