Vilken storlek har möbelskinn?

Vi ska klä MDF med stoppning och skinn på tippen. Jag undrar kring vad minsta bredden är på dessa skinn, vi behöver ha minimum 75 cm i bredd på smalaste stället. längden är ca en meter.
Oxhud möbelskinn
Prima kvalité. Storlek ca 40 kvft. Tjocklek 0,9-1,1 mm.
Art.nr 5194-1007
Mathias Bredin

Kommentarer

  • Hej,
    Det är ju väldigt varierat med skinn som kan vara ganska olika i storlek och bredd. När du beställer så skriv i meddelanderutan vad du önskar för mått så kontrollerar dom det på lagret innan det skickas så det blir rätt.
    Caroline Marknadschef