Hur kan jag logga in på min skola?

jag har idag skapat ett nytt konto för vår skola, då står det att jag redan har ett konto, omställningen av lösenordet funkade inte, kommer inte in på mitt konto. hur gör jag? glömt mitt lösenord, ja jag har ställt om mitt lösenord, kommer inte in ändå.
vh F
fredrik

Kommentarer

  • Hej,
    Du behöver ert kundnummer för att komma in. Kontakt kundtjänst så hjälper dom dig. Du når dom på order@slojd-detaljer.se eller 0511-26767.
    Caroline Marknadschef