Varför fungerar inte mitt lösenord?

Har registrerat mig och fått lösenord, men inloggningen misslyckas ändå.

Kommentarer

  • Hej,
    Vi har testat logga in på ditt namn med det lösenordet du fått idag och det lyckas. Jag rekommenderar att du testar med att kopiera lösenordet direkt från mailet och klistra in det på sidan eftersom det ibland kan vara tecken
    eller annat som gör att det inte blir exakt som det står i mailet. Det kan göra att det inte går att logga in. Fungerar det inte ändå kan du ringa direkt till vår it ansvarige på 0511-26763.
    Caroline Marknadschef