Hur skapar jag en egen inloggning på min skola?

Hej! Jag jobbar på Vittangi skola (kundnr: 010059236) och beställde sist via min kollegas inlogg. Min fungerar inte. Min e-meil adress är tydligen inte registrerad men jag har beställt av er tidigare.

Kommentarer

  • Hej,
    Eftersom er skola finns upplagd som kund hos oss med ert kundnr: 010059236 så kan du registrera dig med din mailadress på webben. Glöm ej välja kundtyp Skola/omsorg/förening. När du sen trycker på "Registrera dig" knappen längst ner så kommer vi fråga efter kundnummer och du uppger då skolans kundnummer. Skapa inloggning för en befintlig skola kan vara lite knepigt så får du inte ordning på det kan du kontakta Carina på 0511-26763 så hjälper hon dig direkt.
    Caroline Marknadschef