Kan man måttbeställa läder?

Hej.
Kan man måttbeställa läder inom ramen för minsta antal kvf som lädret säljs i?
Exempelvis att jag skulle vilja ha i minsta längd tex 120cm och sedan får bredden på biten bli som den blir.

Kommentarer

  • Hej,
    Tillgången på storlek på läder kan vara ganska varierande beroende på vilket läder det är. När du lägger din beställning skriv i kassans meddelanderuta vad du önskar så ser vi när din order packas vad som finns. Kan vi inte uppfylla dina önskemål kontaktar vi dig.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef