Material till tomte i julkatalog 2018?

Hej jag såg en fin tomte på en bild bak på tidningen 101 idéer där ni har en annons. Tomten är en "luvtomte" och finns nere till vänster i annonsen. Kan inte hitta den i er katalog och undrar därför vad jag skall använda för material för att kunna göra dessa.

Kommentarer

  • Hej,

    Jag misstänker att du menar våra Skäggiga vättar/tomtar. Dessa finns med i senaste julkatalogen men du hittar dem även på webben med komplett beskrivning tillsammans med allt material du behöver under Inspiration/Till Julen eller så klickar du på länken här.

    Lycka till!
    /Caroline
    Caroline Marknadschef