Black antikvax till mitt mangobord?

Sägs att jag bör ha bisons antikvax dark brown till mitt mango bord .. men hittar inget sånt ? Vad ska man då ha ? Skulle det funka med black antikvax ?

Kommentarer

  • Hej, Anette
    Det finns tyvärr inga antikvax med dessa färgnamn hos leverantören. På Slöjd-Detaljer finns ​Black Bison Antikvax​​​ i flera kulörer, kanske någon av dessa kan passa. Den färglösa ger ingen färgton, bara det skyddande lagret med vax.
    Med vänlig hälsning
    Madeleine
    Madeleine Kreatör