Kan jag måla magnettavlan?

Vill sätta upp en plåt på väggen för att ha mina kylskåpsmagneter på, vill ha den vit. Kan jag
spraymåla eller hur gör jag bäst och vilka produkter behöver/ kan jag använda?
Sara Wijkström

Kommentarer

  • Hej, Sara
    Spraymåla är ett bra alternativ, det kan ju slitas något medtiden, men det går ju alltid att bättra på en spraymålad yta. Om du behöver en plåt, så vill jag rekommendera en galvaniserad stålplåt. Här  hittar du sprayfärger, jobba gärna med primer, färg och ett skyddande lager spraylack. Lycka till!
    Madeleine Kreatör